Kategorie



Obchodní podmínky e-shop www.rafa.cz


Všeobecné obchodní podmínky


Provozovatel internetového obchodu www.rafa.cz: je společnost RICO.CZ s.r.o.

Sídlo: U Továren 256/14, 102 00,  Praha 10

 IČO: 27417221 DIČ: CZ 27417221

 

 

Prodejní doba internetového obchodu: Po- pá 8:00 – 16:30

Zodpovědná osoba - obchodní asistentka: Jana Vondráková

GSM: 774/610 488

Telefon:  +420 257 217 880, 257 217 809

 

Výdejní místo eshopu/sklad: Naskové 1189/1, Praha 5, 150 00

(pouze výdejní místo, není zde kamenná prodejna)

Výdej zboží: 8.00-16.00

 


 

1) O registraci

Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě RICO.CZ s.r.o. a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace v eshopu www.rafa.cz souhlasíte se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu firmy RICO.CZ s.r.o., v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb, o některých službách informační společnosti. Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 1,0 MB. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese: obchod@rafa.cz  nebo písemně na uvedené adrese : Naskové 1189/1, 150 00, Praha 5 - Košíře

Objednávky lze uskutečnit i bez registrace. 



2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení objednávky prodávajícímu. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek a možnosti vrácení zboží ve 14 denní lhůtě a že s nimi souhlasí.

Na tyto obchodní podmínky, reklamační řád a možnosti vrácení zboží ve 14 dennů lhůtě je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření kupní smlouvy nedojde.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí a to do 6hodin od jejího odeslání. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí a bude expedována a , může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou  e-mailem.

 

Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřídit objednávku na zboží, které nemá v nabídce e-shopu,

jakožto i objednávku na zboží, které výrobce či dodavatel nemůže dodat (již se nevyrábí, nelze dodat jiné barvy  aj..).

 


 

Dodací lhůta

V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta k odeslání objednávky.

1. zboží, které máme skladem odesíláme do 1-3 pracovních dnů.

2. zboží, které skladem nemáme, objednáváme u výrobce/dodavatele/ s termínem odeslání 1-10pracovních dnů, zboží firmy Morocolor 1-30dní od objednání.

 

Pokud provedete storno objednávky do 6 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

 


 3) Způsob dopravy a platby

Průměrná doba expedice Vaší objednávky činí 1-3dny od jejího přijetí v případě, že všechny položky máme skladem.  K expediční době je třeba ještě připočíst dobu potřebnou pro doručení.

Splatnost objednávky činí 7dní pokud není jinak uvedeno. V případě, že objednávka nebude uhrazena do této lhůty, prodávající objednávku stornuje a kupující obdrží zprávu prostřednictví emailu.


Osobní převzetí - výdejní místo

Zboží připravujeme po přijaté objednávce v pracovní dny.  Poté Vás budeme kontaktovat emailem ohledně dostupnosti a možného termínu vyzvednutí. Vyzvednutí zboží je možné mezi 8:00-16:00 na adrese skladu, v jiný termín je možné pouze po dohodě.

Objednávku zákazník hradí v hotovosti na výdejním místě.

Nevlastníme maloobchodní prodejnu, výdejní místo je určené pouze pro osobní vyzvednutí a je nutné učinit objednávku předem přes e-shop, případně telefonicky.

Na výdejním místě nelze platit platební kartou!


Česká pošta 

- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce – 139Kč s DPH

-  bezhotovostně platbou předem na účet  - 99Kč s DPH

 Žádné další poplatky nejsou k ceně připočítávány(balné), vše je uvedeno v ceně dopravy.

Reklamace zásilky je možná do 3 dní od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce a zásilku nepřejímejte.

PPL

 - v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce – 119Kč s DPH

-  bezhotovostně platbou předem na účet  - 89Kč s DPH


 Žádné další poplatky nejsou k ceně připočítávány(balné), vše je uvedeno v ceně dopravy.


Velkoobchod - přepravní společnost PPL

Velkoobchodním odběratelům je zboží zasíláno přepravní  společností  PPL.

 - v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce – 100Kč bez DPH

-  bezhotovostně platbou předem nebo na fakturu se splatností na účet  - 80Kč bez DPH


NOVĚ AKCE! Pro velkoobchodní odběratele je platné dopravné Zdarma při nákupu nad 2500Kč 

 

U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy navýšena. Kupující bude v tomto případě kontaktován předem telefonicky. Reklamace zásilky je možná pouze u převzetí! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce a zásilku nepřejímejte.

 Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.

Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování mohou vzniknout.

 


4) Záruční lhůta

 V balíku vždy najdete přiložený  daňový doklad. Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí věci kupujícím. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.

 

 


5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.



6) Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě
1. Spotřebitel, který uzavřel kupní smlouvu na dálku a zakoupil zboží v e-shopu www.rafa.cz, má právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu (v souladu s novým občanským zákonem § 1829 odst.1)
2. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 (čtrnácti) dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel.
3. Ustanovení § 1832 odst. 4 nového občanského zákoníku uvádí, že „odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinnen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu - spotřebiteli dříve, než mu kupující -spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodejci odeslal.
4. Zboží doporučujeme vracet pokud možno v původním stavu, neporušené, nepoužité, nenošené, neprané, včetně originálních visaček, štítků a prodejních dokladů. 
5. Po jeho doručení (na dobírku vracené zboží nepřijímáme) budou zákazníkovi vráceny peněžní prostředky na jím udané číslo bankovního účtu, případně v hotovosti poštovní složenkou, či jinak na základě vzájemné dohody.
6. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vracíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14  (čtrnácti) dnů od odstoupení od smlouvy, peněžní prostředky dle § 1832 odst. 1 nového občanského zákoníku.
7. V případě, že spotřebitel vrací ve 14-ti denní lhůtě zboží použité, poškozené, prané, bez původních obalů, visaček... nebude mu vrácena kupní cena za zboží v plné výši. Prodejce v tomto případě poníží kupní cenu o opotřebení.
8. Náklady na doručení zboží zpět prodejci hradí plně spotřebitel.
Zboží je možno po předchozí dohodě vrátit i osobně.
9. Při vracení peněz poštovní složenkou na adresu spotřebitele, bude spotřebiteli účtováno 40,- Kč - poplatek České poště za složenku.

10. Zboží vracené na dobírku nebude prodávajícím přijato.

 

Formulář vzor " odstoupení od kupní smlouvy" MŮŽETE STÁHNOUT ZDE.

 

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).


Jak postupovat:

Ke vrácenému zboží  přiložte doklad o koupi pro usnadnění identifikace Vašeho nákupu u nás a vyplněný formulář o odstoupení od kupní smlouvy, který Vám zašleme na vyžádání emailem.

Zboží dobře zabalte, aby při přepravě nemohlo dojít k jeho poškození.

Vrátit zboží můžete osobně nebo zasláním přepravní službou na uvedené adrese:

RICO.CZ s.r.o

Naskové 1189/1

150 00 Praha 5 - Košíře

 

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.


V případě, že zákazník chybně objednal zboží a toto zboží vrací a není spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku, tedy jedná-li se o zákazníka, který jedná při uzavírání a plnění smlouvy v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti je prodávající při tomto odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží zpět na sklad prodávajícího oprávněn účtovat manipulační poplatek   ve výši 1000 Kč bez DPH. 


9) Reklamace - reklamační řád

Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době), reklamační řád

1. Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

2. Spotřebitel je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Nelze používat poškozenou věc. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

3. Spotřebitel může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let (není-li u zboží uvedeno jinak) od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

4. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Taktéž může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

5. Prodávající není povinen nároku spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že spotřebitel před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

6. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.

7. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má spotřebitel nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

8. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

9. Při převzetí zboží je spotřebitel povinen zboží překontrolovat a jakékoliv závady způsobené přepravou neprodleně řešit s přepravcem (sepsat reklamační protokol). Prodávající nenese zodpovědnost za škody způsobené přepravcem.

10. Reklamace vyřizujeme bez zbytečného prodlení, nejdéle však v zákonné lhůtě do 30 dnů.


Reklamační protokol vzor MŮŽETE STÁHNOUT ZDE.



„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinnen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Upozornění pro zákazníky:

Hotovost nebo úhrada platební kartou, která byla zaplacená za zboží přepravní společnosti PPL, nepohledá EET ( všechny takto přijaté platby, jsou zasílaný přepravní společnosti PPL na bankovní účet prodávajícího, nejedná se tedy o klasickou platbu v hotovosti mezi prodávajícím a kupujícím.)

  


 

Zákazník bere na vědomí, že vzhledem k velkému množství různých typů monitorů s odlišným nastavením barev, se může barva nabízeného zboží na fotkách v eshopu minimálně lišit od barev zboží ve skutečnosti

 



Fotografie i texty použité na našem serveru www.rafa.cz  jsou chráněny autorskými právy, jejich kopírování a další šíření je bez našeho souhlasu výslovně zakázáno. V případě, že jste vlastníky e-shopu a nakupujete od nás zboží pro další prodej, kontaktujte nás na email:  info@rafa.cz

 


 

 Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

 

RICO.CZ s.r.o.

 

Obchodní podmínky jsou platné od 1.1. 2014 do odvolání.

Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu.


Slevy

Všechny slevy



Košík

Žádné zboží

Poštovné 0,00 Kč
Celkem 0,00 Kč

K pokladně